Nu este intotdeauna vorba doar despre castig. In cele din urma, spune Kupfer, obiectivul nu este de a castiga. Nici macar de a ajunge la un „castig-castig”. Incepe si se termina cu atingerea obiectivelor si atat.

„Problema pe care am descoperit-o este ca, pentru multi oameni, momentul in care vine conceptul de castig, chiar daca este in contextul victoriei, ego-ul devine angajat”, spune el. „Asadar, ceea ce fac in aceasta situatie este sa le spun:” Asculta, deoarece castigul poate fi un sentiment emotional, care poate sau nu poate  sa se alinieze cu obiectivele pe care le aveti, aceasta nu ar trebui sa fie testul de lacrimi. Testul de lacrimi ar trebui sa fie, daca ati facut lucrarea clara pentru a obtine o claritate lipede cu privire la toate aceste obiective, le-am intalnit sau nu? „Aceasta este o negociere reusita, fie ca te simti emotionat ca si cum ai castigat sau nu.”

Este foarte bine sa fii clar in ceea ce priveste obiectivele dvs., dar nu este vorba despre negociere cu privire la a da si a lua?

Kupfer este de acord ca a fi prea rigida este o idee proasta. Deci, cum trebuie sa gasim echilibrul corect intre a se indeplini de ceea ce ne dorim intr-o negociere si de a fi suficient de flexibil pentru a obtine o afacere buna?

Post Your Thoughts