Stirile false, fragmentele de date ale companiilor, e-mailurile de tip phishing … Toate contribuie la o epidemie de neincredere in lumea intreaga. Dar aceasta sanatate nu este sanatoasa?

Ei bine, nu. Indiferent daca iti pastrezi cuvantul, ai incredere in cineva, lucrati in echipa sau furnizati la timp, increderea este lipiciul care tine lucrurile impreuna. Insa increderea necesita timp pentru a se construi si creste doar atunci cand oamenii simt ca este justificat.

Angajatori si angajati, clienti si furnizori, personal si clienti, parteneri, prieteni, familie – aceste relatii depind de incredere. Fara asta, am fi cu totii infocati cu nesigurante si paranoia, blocati in locurile de munca, cu intoarcere si promisiuni incalcate.

Aveti incredere prea mult si prea putin

Unii oameni isi dau increderea prea usor, dornici sa se gandeasca la cel mai bun lucru al altora. Pe de alta parte, unii oameni se pot increde prea putin in ceilalti.

In cadrul sondajului sau general pentru 2016, PwC a raportat ca 55% dintre directorii generali considera ca lipsa de incredere este o amenintare pentru cresterea organizatiei lor. In schimb, managerii ar putea incuraja relatii oneste si respectuoase, folosind modelul AMP de motivare al lui Daniel Pink, de exemplu.

Post Your Thoughts