O bancă din România s-a gândit să-şi promoveze un nou serviciu print-un mod cât mai neconvenţional. Şi nu oriunde, ci tocmai în locul cel mai frecventat de publicul ţintă: în incinta unei universităţi. Dacă mai eram şi acum studentă, sunt sigură că, după ce aş fi asistat la acest flash mob, cu proxima ocazie m-aş fi dus la bancă să cer serviciul. Şi nu m-aş fi dus neapărat pentru serviciu, cât pentru originalitatea prin care au încercat să mi-l vândă. Pe bune acum, din poziţia unei bănci, în loc să le pui în braţe nişte flyere (pe care mulţi nici măcar n-o să le citească), cred că te poţi apropia mult mai uşor de studenţi aşa.

A avut loc la Universitatea de Ştiinte Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului din Timişoara şi a fost primul flash mob pe care l-am văzut live. Cât despre tinerii aceia, toată admiraţia mea pentru ei şi energia lor, că m-am emoţionat toată când i-am văzut. Au dansat mi-nu-nat şi au reuşit să facă un adevărat mini spectacol.

Post Your Thoughts