SEO este una dintre cele mai noi metode prin care poti sa apari cat mai sus in rezutatele generate de motorul de cautare. Google functioneaza pe baza unui set de algoritmi in functie de care afiseaza rezultate relevante pentru utilizator.

Exista o serie de modalitati prin care oricine isi poate optimiza site-ul. Daca vrei o oferta de promovare seo, poti apela la serviciile celor mai bune companii care presteaza astfel de servicii. Ce trebuie sa stii insa inainte de a te apuca de treaba?

Metode de optimizare seo

Pentru inceput, inainte de a te apuca de treaba, foloseste intotdeauna instrumentul oferit de Google AdWords, numit Keyword Planner. Acesta iti va furniza informatii generale, reale si relevante despre comportamentul utilizatorului in mediul online. Tot ce trebuie sa faci este sa cauti cuvantul sau grupul de cuvinte care crezi ca este relevant pentru compania ta. Google iti va spune cate cautari are fiecare cuvant si, in plus, iti va oferi idei similare, la care poate ca nu te-ai gandit si care e posibil sa aiba rezultate mai bune decat cele de pana acum. Foloseste-le in redactarea continutului site-ului si, in felul acesta, vei atrage atentia motorului de cautare, care te va considera relevant. Fii atent sa incluzi aceste grupuri de cuvinte in mod natural si nu fortat.

Instaleaza-ti un instrument de optimizare – pe site-uri exista o groaza de variante pe care le poti alege, astfel ca decizia iti apartine. Acest instrument iti va spune cat de eficient este textul pe care il redactezi.

Optimizeaza titlurile – in cazul articolelor, este bine sa folosesti cuvantul cheie ales inca din titlu. Daca acest lucru nu este posibil, gaseste o alternativa, o varianta asemanatoare. Studiile au aratat ca este ideal sa plasezi aceste cuvinte cheie in titlu, in primul paragraf, dar si in ultimul.

Optimizeaza link-urile – cuvantul cheie despre care am vorbit mai devreme, trebuie sa apara si in denumirea link-ului, astfel ca el va fi mai usor de recunoscut de catre motorul de cautare.

Titlu SEO si metadescriere – de fiecare data cand publici un articol, de orice fel, este ideal sa adaugi si un titlu si o metadescriere, care va ajuta motorul de cautare sa inteleaga mai bine despre ce este vorba. Acestea, la randul lor, trebuie sa contina expresia cheie.

Imaginile – nu uita nici de fotografiile pe care le adaugi in articolele tale. Acestea au in mod normal o denumire generica, pe care este bine sa o inlocuiesti cu expresia aleasa de tine, astfel incat sa capeti cat mai multa credibilitate.

Insereaza link-uri interne si externe – in termenii de specialitate, ele se regasesc sub denumirea de inbound si outbound links. Intr-un articol optimizat, este ideal sa inserezi un link intern, care sa il trimita pe utilizator catre o alta pagina, tot din site-ul tau si un link extern, care sa il trimita catre un alt site. Este indicat ca acesta sa fie unul generalist si nu unul al concurentei de exemplu.

In felul acesta, tu ii vei furniza motorului de cautare toate datele necesare pentru ca el sa te plaseze in functie de grupul cheie pe care l-ai ales. De fiecare data cand un utilizator introduce cuvintele respective, Google va avea toate motivele sa ii afiseze site-ul tau.

Post Your Thoughts