Care este cea mai buna solutie pentru a alege un service profesional pentru repararea electronicelor tale? Sunt foarte multe criterii posibile, dar o abordare comuna inca functioneaza cel mai bine.

Prietenii, rudele si vecinii sunt, de obicei, o sursa sigura de recomandari. Punteti intrebari legate de capacitatea unor servicii de reparatii si de abilitatile pe care le au reprezentantii companiei, de asemenea. Tehnicianul de servicii ti-a explicat atent ce a fost modificat sau reparat si de ce? Ti-a fost data o factura detaliata, cu problemele si costurile fixe de reparare. A fost prompt si politicos? A fost programarea apelului catre serviciu o sarcina usoara sau un chin? Alege o companie cu care te simti confortabil facand afaceri.

Daca nu ati reusit sa gasiti o recomandare adecvata cerintelor de la un prieten, contactati un reprezentant al firmei de care apartine produsul in legatura cu un serviciul de reparatii cuptoare cu microunde sau televizoare, intrebandu-l de cel mai apropiat distribuitor de servicii autorizat din zona. Avantajele de a alege un muncitor independent sunt acelea ca distribuitorii de servicii afiliati cu un producatorul firmei vor avea acces la componente, date de servicii, suport tehnic si instruire pentru respectivul producator. Asa cum am spus, puteti avea probleme la cuptoarele cu microunde, acestea fiind echipamente electrocasnice sensibile, dificil de curatat in profunzime si in care se introduc tot felul de materiale. Aluminiul, cartonul, caserolele plasticizate sau termosurile. De asemenea, nu-i justificabil sa lasati cuptorul cu microunde sa functioneze gol, fara niciun aliment introdus in el.

Service-ul autorizat ce se afla in corelatie cu producatorul va avea la cunostinta eventualele update-uri si modificari, precum si prelungirile ocazionale ale garantiei initiale din cauza anumitor probleme. De asemenea, daca un producator recomanda un anumit service pentru repararea dispozitivului din dotare si apare o problema, insusi producatorul va investiga cauza problemei.

Contacteaza potentialii distribuitori de servicii de reparare electronice si pune-le cateva intrebari importante. Cere-le sa iti explice modalitatea de plata a serviciilor, fie ca e perceputa o taxa pe ora sau plata la finalizarea serviciului. Intreaba-i daca au experienta cu brandul produsului tau si cu tipul de tehnologie(plasma, LCD, DLP, etc.).

Este compania usor de gasit sau esti nevoit sa lasi mesaje si sa astepti un raspuns? De cat timp se ocupa cu acest tip de servicii in zona ta? Garantia muncii pe care o efectueaza este importanta. Trebuie sa te asiguri ca dispozitivul electronic este cel putin in aceeasi stare sau intr-o stare mai buna dupa ce l-ai receptionat de la firma. In cazul in care apar alte defectiuni dupa finalizarea serviciului, trebuie sa aiba o asigurare prin care sa plateasca orice dauna sau pierdere a produsului. Serviciul angajeaza doar tehnicieni certificati? Inainte de a alege un reparator, poti face cateva investigatii online, chiar daca acestea presupun doar cautarea firmei, preluarea a catorva informatii legate de serviciile lor si chiar si feedbackuri din partea precedentilor clienti.

Un service de calitate presupune o combinatie intre serviciile adecvate oferite clientilor si expertiza tehnica instruita. Fii constient de faptul ca firmele ce percep costuri mici pentru activitatea oferita e posibil sa nu furnizeze aceleasi beneficii.

Consumatorii au dreptul la un serviciu prompt, competent si politicos, o chitanta care listeaza in mod clar numele si numarul componentelor, la fel si pretul fiecareia, dar si conditiile de garantie a pieselor si a serviciilor oferite.

Post Your Thoughts