Deci e oficial, Orlando Nicoara, fost manager general la Netbridge, trece in corabia Media Pro. Mai exact, Media Pro Interactive, o companie creata special pentru a administra spatiul de pe siturile Media Pro.

Feelingul meu e ca, in fapt, colaborarea a inceput cu ceva vreme in urma, macar la un nivel cvasi-benign, de consultanta… Info-Pro are nitam-nisam, newsletter de vreo 4 saptamini, ZF are si el un newsletter de vreo 3 luni, ceva informatii s-au schimbat intre persoanele implicate. Dar, sincer, asta nu are prea mare importanta.

Ia sa vedem noi cum se aranjeaza piata. Media Pro are cap de pod pe net. Splendid Media Interactive la fel. Sarbu si Vantu. Deci media tradtionala “cumpara pamant” pe net.

Netbridge probabil isi va promova oameni din interior pe pozitii de bataie, cu probabilitate mare ca Vlad Stan, Vodanet, sa aiba o pozitie proeminenta acolo. Lucru care nu se va intimpla fara o cesiune mai mica sau mai mare dinspre Vodanet catre Nebridge. Ceea ce va scadea si mai mult participatia lui Vlad Stan la propriul business.

Neogen sta din ce in ce mai cuminte. S-ar ars probabil cu incercarile penibile din afara tarii. Val se pare ca a plecat de la Imedia nu se stie unde.

Singurii care isi vad nemteste de treaba sunt Arbomedia, care, pe linga ca vind bine mediile pe care le vind, mai si cumpara din cind in cind. Ziarul de Iasi a fost, dupa parerea mea, doar inceputul.

Detinatorii individuali de media pe internetul romanesc – a se citi neafiliati inca unui trust – sunt din ce in ce mai putini. Si, probabil, plecati la mare in aceasta perioada.

Post Your Thoughts