Nu cred ca are rost sa discut despre convergenta serviciilor catre acces si operare mobila. Este o tendinta cunoscuta, acceptata si implementata la nivel mondial in mod pilot sau mainstream dar care se bucura de succes limitat la nivelul dot ro fiind gasite ca de obicei tinte catre care sa se arate cu degetul (de obicei utilizatori /operatorii / echipamente).

Personal cred ca utilizatorii se educa, operatorii pot fi atrasi in colaborari benefice tuturor partilor, iar echipamentele pot fi folosite ca etalon in dezvoltari ulterioare.

90% din timp utilizatori au telefonul mobil la 1 metru distanta
50% dintre ei stiu sa ii foloseasca 80% din functii
60% sunt dispusi sa invete mai multe despre el
55% din telefoane au capabilitati de acces la internet
99% au deja o retea de prieteni formata
60% sunt dispusi sa plateasca servicii diverse
piata, cu anumite exceptii este in crestere. spre deosebire de internet aici discutam de profit direct din operare. advertising-ul este trecut la servicii neglijabile (deocamdata)

Post Your Thoughts